Daca vreti sa vedeti mai bine bijuteriile,un simplu click pe poza e de ajuns!!!

luni, 8 martie 2010

martisoare pentru fete

Aseara am terminat ultimele martisoare...pentru fiecare colega am avut un martisor diferit,cu un mesaj unicat...imi place la nebunie sa daruiesc si sa vad zambete pe fetele celor dragi...
E o zi in care mi-am permis sa nu ma supar,sa nu lucrez(de margelit e vorba)...am stat pur si simplu si m-am relaxat...am ascultat muzica fumoasa si linistitoare ,am vorbit cu prietenii mei cei mai buni...am zambit,am cantat,am oferit imbratisari si pupici celor dragi...m-am simtit fericita...trebuie sa am mai mult zile ca cea de azi...

Pentru ca vreau sa termin ziua relazandu-ma...va pup si va urez o primavara superba...


Iar pentru fete...va doresc sa fiti mereu frumoase,sa aveti multa incredere in voi si sa nu uitati sa visati...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu