Daca vreti sa vedeti mai bine bijuteriile,un simplu click pe poza e de ajuns!!!

sâmbătă, 3 aprilie 2010

Bratara concurs

Pentru ca zilele acestea sarbatorim Pastele,Forumul Roz a organizat un concurs unde participantii trebuie sa faca o bijuterie pe care ei sau clientii vor sa o poarte in seara Invierii ...

Acum sa va arat bratara pe care am facut-o eu pentru concurs...nu i-am dat un nume,desi mi-au venit multe idei.Va voi explica insa simbolistica pe care o are,pe care am gandit-o dianainte de a ma apuca de lucru...
Bratara e mai mult un simbol al patimilor lui Iisus...crengutele sunt spinii,iar margelutele rosii-visinii reprezinta picaturile de sange care Ii curgeau Mantuitorului din rani.Semnificatii as mai putea da,cum ar fi ca cele 3 margele de 4 mm din fata reprezinta zilele dupa care a Inviat Iisus...

Bratara este lucrata din sute de margele de nisip crem-transparent de 2 mm,margele de 2,5 mm (cred) maro si margele rosii-visinii de 2 si de 4 mm.

2 comentarii:

  1. Foarte foarte foarte foarte frumoasa. Bravo

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Ioana!
    Imi place bratara,si in special explicatia data despre ea.Sper ca ai castigat concursul la care ai particiat!Mult succes.

    RăspundețiȘtergere