Daca vreti sa vedeti mai bine bijuteriile,un simplu click pe poza e de ajuns!!!

vineri, 15 aprilie 2011

Warriors of the world

N-am ascultat melodia asta de cand o stiu cat am ascultat-o saptamana asta. Poate ca din cauza asta intr-o seara n-am putut adormi si ma tot gandeam la cum vor arata bijuteriile cu numele ei.Ca sa nu ma mai chinui sa-mi imaginez, pe la miezul noptii am aprins lumina,am inceput sa desenz si apoi sa caut materialul cu care nu am mai lucrat nciodata pana acum: sarma.
Iata ce-a iesit:


Cercei Warriors of the world - unul reprezinta o sabie iar celalalt un pumnal.Ambii sunt lucrati din sarma argintie.Nu sunt de vanzare pentru ca sarma este usor maleabila si se pot deforma.

Cerceii fac parte din colectia "Music Juwelry".
Melodia de la care li se trage numele : Manowar - Warriors of the world

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu