Daca vreti sa vedeti mai bine bijuteriile,un simplu click pe poza e de ajuns!!!

miercuri, 15 iunie 2011

Sidef turcoaz

Invat, invat si cateodata imi vine cheful sa margelesc...de obicei ma abtin dar aseara am zis ca n-am mai lucrat de mult si trebuia sa fac ceva, indiferent de dificultate...si a fost prima idee care mi-a venit in minte sa fac un colier cu sarma de memorie cumparata mai demult, pe care n-o folosisem inca...si am facut...iar dimineata, asteptand soarele sa pot poza colierul m-am gandit sa-i fac si cercelusi sa-i tina companie...

Asa arata la lumina normala...



Asa arata la lumina soarelui...


Iar asta e o poza bonus, pentru ca-mi place mie...


Set Sidef turcoaz - realizat din margele Rocailles 9/o bleo-turcoaz cu miez argintiu, perlute de 5mm alb-crem, rondele de sidef si un medalion superb in forma de frunza turcoaz din sidef primit de la Mica.Setul este format din colier si cercei iar accesoriile folosite(incuietoare, tortite) sunt argintii. Pret set - 20 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu