Daca vreti sa vedeti mai bine bijuteriile,un simplu click pe poza e de ajuns!!!

joi, 12 iulie 2012

Set Natural

Aveam o idee de bijuterii cu sfoara...mi-o desenasem in mine si arata minunat...din pacate ideea mea nu s-a putut materializa pentru ca sfoara mea era prea groasa iar gaurile margelelor prea mici...astfel ca m-am adaptat la situatie si nu m-am lasat pana cand nu am realizat acest set:


Set Natural - format din colier, bratara si cercei care au fost realizate din sfoara si margele de lemn in diferite nuante, marimi si modele. Centrul colierului este un nasture mare din lemn iar accesoriile pe care le-am folosit sunt argintii. Lungimea colierului este de aproximativ 55-58 cm( depinde de unde se masoara) iar cerceii au 4,5 cm fara tortite si 6cm cu ele. Pret set - 25 lei
Cerceii se pot achizitiona si separat la pretul de 4 lei.

Poze cu cerceii si bratara, separat:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu