Daca vreti sa vedeti mai bine bijuteriile,un simplu click pe poza e de ajuns!!!

joi, 29 noiembrie 2012

Forest story

Am lucrat la acest set zilele trecute, pentru un concurs organizat de Crafty.ro care se numeste "Cum mi-am petrecut vacanta de vara"...va las cu descrierea pe care am pus-o si acolo...



Set Forest storySetul este format din cercei si brosa/medalion. Asta pentru ca brosa, desi are pe spate un ac metalic de brosa, este prevazuta cu o zala prin care se poate trece oricand un snur sau lantisor.
Setul e inspirat de vacanta mea la munte, pe care am asteptat-o mult si de care m-am bucurat enorm. Astfel ca natura isi impleteste o parte din elemente in brosa, formand o floare a padurii, o floare din chipsuri de jad lime, aventurin verde si agate, margele de lemn, de sticla, margele de nisip de 2 si 4 mm in diferite nuante de galben, verde si maro. Cerceii sunt realizati din aceleasi materiale, mai putin chipsurile de aventurin si au tortite argintii. Ei impletesc tulpinile padurii si le amesteca cu frunze si fructe.
Floarea brosa - medalion are aproximativ 3cm in diametru iar cerceii au 5,5 cm lungime cu tortite si 4cm fara.
Pret set - 25 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu