Daca vreti sa vedeti mai bine bijuteriile,un simplu click pe poza e de ajuns!!!

joi, 10 ianuarie 2013

Sunshine-Sky

Lucrez la setul asta de 2 zile si azi am reusit sa il termin in sfarsit. A iesit mai mic si a durat mai mult decat credeam, dar ce mai conteaza asta daca imi place rezultatul? :))


Set Sunshine-Sky - format din colier si cercei. Am folosit margele de nisip de 2mm albastre si galben-pai perlate si de 1,5 mm bleo mat, perlute galbene de 4mm si un cabochon pe care l-am primit si nu-mi dau seama de care este... 
Partea centrala a colierului este un cabochon imbracat in margelute, cusute pe fetru iar la sfarsit pe spate am cusut piele neagra, care acopera toate cusaturile. Cerceii au tortite argintii iar diametrul cerculetelor e de aproape 2cm. 
Pret set - 50 lei ( pana pe 1 februarie doar 45 lei!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu