Daca vreti sa vedeti mai bine bijuteriile,un simplu click pe poza e de ajuns!!!

sâmbătă, 9 martie 2013

Set Asteroid

Am realizat acest set pentru un concurs cu tema "Galaxy".






Set SteroidAm inceput sa lucrez in functie de o piatra adusa din vacanta la munte...imi placea, am zis ca trebuie s-o folosesc la ceva si uite ca datorita concursului si-a gasit locul :) Mi-am imaginat-o pe post de asteroid cazut din cine stie ce galaxie paralela...am lacuit-o, am lipit-o pe fetru si am inceput sa o imbrac in peyote pentru siguranta. Am inconjurat "asteroidul" cu 2 randuri de margele si apoi am terminat medalionul-asteroid cosand pe spate piele naturala neagra, adaugandu-i danteluta de margele.
Mai departe am incercat pentru prima oara twisted herringbone stich care dureaza enorm de mult la lucrat ( cel putin pentru mine), dar rezultatul e frumos. Am atasat asteroidul la spirala de "particole necunoscute" din galaxie, dar el se poate scoate foarte usor. Medalionul poate fi purtat pe un simplu snur iar spirala e superba si singura.
Am compus apoi si cerceii cu surub, rondele cusute tot pe fetru, intarite apoi cu piele.
Am folosit margele de nisip de 2mm negre, gri cu folie argintie, Rocailles 9/o hematit si margele de 1mm negre, piatra-asteroid, accesorii metalice gun. Ca tehnici am lucrat in peyote, embroidery si twisted herringbone stich.
Cerceii au 2cm diametru iar medalionul 4,5 cm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu