Daca vreti sa vedeti mai bine bijuteriile,un simplu click pe poza e de ajuns!!!

joi, 27 iunie 2013

Movic Designs by Joanna - mi-am schimbat numele!

De ceva vreme m-am gandit la ideea asta, de a schimba numele. Am evoluat, am crescut si eu, nu doar realizarile mele si era timpul sa schimb si numele cu care "semnez" bijuteriile.
M-am gandit mult, am scris idei pe foi, le-am taiat, am scris altele...si intr-un sfarsit am ajuns la numele Movic Designs by Joanna.
Movic-pentru ca mov este culoarea mea preferata de o luuuunga perioada de timp (devenita chiar obsesie as putea spune) iar "ic" pentru ca acestea sunt initialele numelui meu, Ioana Cotonogu.
N-am putut sa renunt prea usor la "Joanna", asa ma stiu o parte din cliente, asa ma mai striga prietenii in gluma, asa imi mai spun si unii profi... asa ca i-am gasit un loc in noul nume, care desi trebuia sa fie scurt si usor de retinut, a ajuns sa aiba 4 cuvinte...
Odata cu aceasta schimbare am reusit in sfarsit sa ma conving sa fac si pagina de facebook (https://www.facebook.com/MovicDesigns?ref=hl), unde va rog sa intrati si sa dati like daca va place, sa vedeti noutatile si sa ma intrebati orice legat de bijuteriile pe care le fac sau le pot face.
Voi posta in continuare si pe blog, dar mai rar si mai mult ca sa ma relaxez. Repet, cele mai noi bijuterii le veti gasi pe Facebook.
Va astept!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu