Daca vreti sa vedeti mai bine bijuteriile,un simplu click pe poza e de ajuns!!!

luni, 23 ianuarie 2012

Set Greenish

Dupa multe amestecuri de margelute si culori, l-am gasit pe cel potrivit...am lucrat cercelusii, am mers mai departe la bratara si cam atat...am vrut sa fac si colier dar mi-au venit 3 modele in minte pentru el si am lasat-o balta...La set se poate asorta fara probleme un medalion asemanator cerceilor pe un lantisor auriu sau chiar un colier la fel cu bratara...


Set Greenish - format din cercei si bratara. Acestea sunt realizate din margele de nisip de 2mm verde deschis perlat, margele multifatetate de 4mm si perle verde deschis de 8mm. Accesoriile folosite sunt aurii iar bratara poate fi prelungita cu un lantisor, asa cum se vede in imagine. Pret - 20 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu