Daca vreti sa vedeti mai bine bijuteriile,un simplu click pe poza e de ajuns!!!

joi, 12 ianuarie 2012

Set Illusion Rombs

Am lucrat in trecut o bratara cu tehnica asta si am vrut sa mai fac una...din pacate a iesit prea lunga si asa a inceput totul...ca sa nu stric ce lucrasem deja...m-am gandit sa fac un colier din 2 parti, una din ele fiind bratara prea lunga...dar cum sa se prinda una de alta? Mi-am scos margelutele si am inceput sa ma joc...asa a iesit floarea-medalion cu 2 fete. M-am gandit apoi sa fac si niste cercelusi mici, si am zis ca daca tot formeaza un set impreuna cu colierul, macar sa fie un set complet! Asa ca am lucrat si bratara, si a iesit setul urmator :



Set Illusion Rombs - realizat din margele de nisip de 2mm negre si bordo stralucitoare impreuna cu perlute negre de 4mm. Accesoriile folosite sunt argintii. Pret set : 65 lei

Piesele setului se pot cumpara si separat, astfel: colier - 50lei, bratara - 15 lei, cercei - 7 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu